3.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

AutoruitDirect: compleet foute benadering van mogelijke klanten

Gepubliceerd op 18 januari 2012 door FrankO.

Onlangs ontving ik een mail van Autoruitdirect, die als volgt begon: "Naar aanleiding van uw melding van schade aan de voorruit van de auto hebben wij u getracht telefonisch te bereiken op telefoonnummer: 06...". En dat terwijl ik nooit een melding gedaan en al helemaal mijn telefoonnummer en e-mailadres nooit aan ze heb doorgegeven. Hoe komen ze aan mijn gegevens? Mogen ze die überhaupt wel gebruiken? Ik vraag het me af. Wat mij betreft in elk geval een uitstekende motivator om mijn ruitschade niet bij hun te laten repareren. En wat ze nu bereikt hebben is: geen klant, maar wel anti-reclame.

Pluspunten
  • Voordat ik heb kunnen ontdekken of ze überhaupt een sterk punt hadden vanuit consumentenoogpunt, hebben ze het al verpest.
Minpunten
  • Zo'n foute benadering belooft niet veel goeds.
Aan te bevelen

Nee, integendeel