9.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
47

Goed bedrijf als je't mij vraagt

Gepubliceerd op 10 april 2007 door Joella.

Goed bedrijf als je't mij vraagt. Ik had al een tijd een barst in m'n voorruit en dacht eigenlijk dat het heel duur zou zijn om die te laten vervangen. Ik had wel eens geinformeerd bij de garage. Maar toen zag ik een advertentie in de krant over Auroruitdirect: gratis laten vervangen. Ik dacht: ja, zeker kleine lettertjes... hoe kunnen ze dat nou gratis doen? Maar het kan toch, en tot op heden volgens mij nog geen kleine lettertjes. Ze halen hun winst door het bedrag te declareren bij je verzekering (uiteraard), ze betalen ook het eigen risico (waardoor het voor de klant gratis wordt), waardoor ze zelf minder winst maken, maar door zo veel mogelijk klanten toch genoeg winst.

Pluspunten
  • Gratis ruit: ze betalen het eigen risico, waardoor je als verzekerde geen kosten meer hebt. Snelle service. Ruit op lokatie vervangen. Correcte afhandeling van vragen, zelfs terugbellen met het antwoord als het antwoord even opgezocht moest worden. Ze rijden het hele land door om hun klanten van dienst te zijn.