1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Onheus bejegend door bedrijfsleider GlasGarage amsterdam

Gepubliceerd op 25 juli 2012 door Reda.

Hallo Allemaal,

Een week geleden heb ik mijn voorruit laten vervangen door glasgarage amsterdam noord. Na het vervangen van mijn voorruit kom ik tot mijn grote verbazing erachter dat de monteur van glasgarage ernstige schade heeft veroorzaakt aan mijn lak en mijn regensensor deed het plotseling niet meer. Toen ik de bedreifsleider opbelde om uitleg te vragen werd er niet naar mijn verhaal geluisterd, sterker nog de bedrijfsleider van amsterdam noord ging zijn stem verheffen om mij te intimideren en zei dat ik niet zo moest zeuren en hing de telefoon op. Bij deze wil ik iedereen die van plan is om zaken te doen met glasgarage adviseren om een ander bedrijf te zoeken.

Groet.

Pluspunten
  • Commercieel
  • Snel een afspraak gemaakt.
Minpunten
  • Malafide
  • Slecht werk leveren
  • Intimideren van klanten
    Schade aan auto veroorzaken.
Aan te bevelen

Nee, ze hebben slecht werk geleverd