8.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
2

Hele goede service, prima telefonische helpdesk, niet duur

Gepubliceerd op 1 oktober 2011 door Kirsten.

Een onbekend virus had zich in mij PC genesteld. Deze was nog niet bekend bij Norman. Dus naar de helpdesk gebeld. Die mensen daar hebben me telefonisch geholpen om de virus te verwijderen. Ik kon niet meer op internet konden ze het niet zelf doen. Maar met hun geduld en hulp is het helemaal goed gekomen. Al weet je echt helemaal niet van computers af. Ze hebben heel veel geduld en leggen alles heel goed uit en vertellen precies wat je moet intypen. Pet af voor de jongens en meisjes van deze helpdesk.

Pluspunten
  • Staan meteeen klaar om de problemen op te lossen. Hoed lang het ook duurt, ze hebben alle geduld om te helpen.
Minpunten
  • Heb al ruim 10 jaar een abonnement bij ze, maar nog nooit een nadelig puntje gevonden.
Aan te bevelen

Ja, absoluut een prima bedrijf