4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Deze "bank" zegt eerlijk zaken te doen.

Gepubliceerd op 7 januari 2014 door Willem.

Deze "Bank" zegt eerlijk zaken te doen. Maar kijk maar eens naar de credit valuta van overboekingen naar de spaarrekening. Leaseplan pakt gewoon extra valutadagen,
bijvoorbeeld debet valuta 2/1 bij Rabo credit valuta Leaseplan 3/1, dat is 1 dag gestolen, en niet conform de europeese valuteringsrichtlijnen. In december was het nog erger.
Debetvaluta Rabo 29/11 credit valuta Leaseplan 2/12 (zogenaamd agv het weekend).
De tarieven van Leaseplan zijn al aardig gezakt, maar door dit soort trucjes gaat je rendement nog eens met tussen ruim 3 (1/30e) en 10 (3/30e) procent naar beneden.
Dus ofwel een andere spaarinstelling kiezen of een klacht indienen, bij voorkeur met meldingen aan AFM, DNB, en eventueel Kassa, Radar en Consumentenbond.
Eerlijkheid wordt kennelijk makkelijker uitgesproken als in praktijk gebracht.
Mailtjes aan de service desk worden zeer traag en met standaard reacties beantwoord.
Ze proberen je zo ook gewoon het bos in te sturen.
Een trieste "bank" met slechte dienstverlening.