4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Op 6 januari 2012 (helaas ruimhartig) 50,00 overgemaakt om

Gepubliceerd op 7 februari 2012 door T. de Bos.

Op 6 januari 2012 (helaas ruimhartig) 50,00 overgemaakt om onze rekening te activeren. Dit nadat ons tegenrekeningnr na een telefoongesprek met de klantenservice was aangepast. Per mail bewijs van de tegenrekening toegezonden. Ontvangst bevestigd. Wij horen verder niets.
Na een mail met de vraag waarom de spaarrek nog niet geactiveerd is wordt geantwoord dat ons geldbedrag teruggeboekt is omdat het nr van de tegenrek niet juist was. Nu was die juist aangepast voordat wij geld hebben overgeboekt. Dit geldbedrag is niet op onze bankrek teruggestort en kennelijk zoek..... Nu blijkt ook dat de actie per 3 febr is stopgezet. Toevallig lees ik dit vandaag (0702) op de website. Geen bericht per mail aan de (aankomende) klanten. Kortom, geld zoek, actie niet meer mogelijk. Wij vrezen voor onze 50,00 euro en denken er sterk overna om maar te stoppen met het openen van een rekening bij deze bank. Willen hoe dan ook onze 50,00 terugzien! Het vertrouwen is tot onder nul gedaald.