4.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte service

Gepubliceerd op 18 mei 2015 door dagda.

Actie van de bank met de volgende voorwaarden:
Actievoorwaarden RenteExtraatje
1. Deze actie wordt georganiseerd door MoneYou (MoneYou B.V., Science Park 404, 1098 XH Amsterdam).
2. Deze actievoorwaarden gelden als je meedoet aan de actie. De actie loopt van 07 mei 2015 08:00 uur tot en met 30 september 2015 16:59 uur.
3. Deelnemer komt in aanmerking voor een tijdelijke hogere rente indien hij:
a. Tijdens de actieperiode een saldotoename heeft van minimaal € 1.000,- op 1 klantniveau. De storting moet afkomstig zijn van de tegenrekening. Bijstortingen van rente, vrijvallende deposito’s en interne verschuivingen tussen klantrekeningen tellen niet mee.
b. Het totale saldo, inclusief de toename, op de variabele spaarrekening laat staan tot en met 01 september 2015 16:59 uur.
c. Let wel: een gezamenlijke rekening en privé-rekening van een klant worden niet als 1 klantniveau aangemerkt.
4. Bij het storten van minimaal € 1.000,- ga je akkoord met de algemene voorwaarden van MoneYou en deze actievoorwaarden.
De simpele vraag gesteld of de verhoogde rente gold voor het hele saldo of alleen voor de laatste storting, want dat staat er niet bij.
Er zou binnen 2 werkdagen een antwoord komen volgens de automatisch gegenereerde antwoordmail.
Nu, vele dagen en meerdere reminders later, blijft men zich in stilzwijgen hullen. Weet men geen raad of is er iets te verbergen? De "service" is in ieder geval zeer slecht

Aan te bevelen

Nee, dit soort "service" kun je missen als kiespijn