7.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Een goede bank, maar niet zo'n beste klantenservice

Gepubliceerd op 8 maart 2010 door Maria.

Zelf heb ik een rekening bij de postbank, het was eerst een kinder rekening, daarna een jongeren rekening en uiteindelijk is de rekening een normale rekening geworden. Dit verloop is prima gegaan en ik heb een hele lange tijd (nu nog, maar dan bij de ING) een goede rekening gehad bij de postbank, het enige nadeel vind ik de slechte klantenservice met medewerkers die niet veel weten over de problemen die mensen hebben.

Pluspunten
  • Een goed pluspunt van de postbank zijn de kinder- en jongerenrekeningen.
Minpunten
  • Wat ik een nadeel vind van de Postbank is de slechte klantenservice. Als je drie verschillende keren belt voor hetzelfde probleem, krijg je vaak iedere keer een ander antwoord.
Aan te bevelen

Ja, als de rekening geopend is, gaat alles prima.