2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Jarenlang bij Rabobank en dan zo worden behandeld

Gepubliceerd op 7 november 2015 door Klant.

Ik ben al bijna 25 jaar bij de rabobank. Onverwachts is mijn rekening en mijn creditcard geblokkeerd. In het gesprek met een medewerker Jereon van de Linden is het mij uitgelegd. Er waren 2 optie: een lening aanvragen of alles terugdraaien zoals het was en binnen enkele weken alles voorledig aanvullen. Geen aankondigings brieven hiervan ontvangen. Uiteindelijk wilde ik voor het laatste gaan. Meneer zou dat gaan uitzoeken. Dagen gingen erover heen en telkens werd ik aan het lijntje gehouden. Mr meerdere malen gebeld maar telkens afwezig of druk met andere klanten. Na ruim anderhalve week (vrijdag om 17:00 ) word ik teruggebeld. Het antwoord was dat beiden geen optie waren. Kortom na lang wachten, is er eindelijk duidelijkheid. Ik moet binnen enkele weken veel geld op tafel hebben anders krijg ik een BKR registratie.Met de feestdagen voor de deur word dit niet makkelijk. Gevraagd of hij kan bewijzen dat er aankondigings brieven zijn verstuurd? Rabobank mag en kan onverwacht rekeningen sluiten!!!!!! Dankzij deze jongeman heb ik besloten dat de Rabobank er niet voor je is zodra je ze nodig heb, als alles rond is stap ik over naar ING. Ze zetten klanten wel voor het blok.......of het lag echt alleen aan deze jongeman?

Aan te bevelen

Nee, Je wilt vertrouwen hebben in je bank. Iets toezeggen dat zij niet waar kunnen maken is zeer bezwaarlijk