4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
3

Mijn slechte ervaring met de Rabobank

Gepubliceerd op 21 januari 2010 door Laura.

Wat ik voorop stel bij een bank is de zwijgplicht en loyaliteit.
Mijn schoonvader bankierde bij hetzelfde rabobank filiaal dan mijn zwager, mijn zwager zal een jaar of 20 geweest zijn, en stond 3 weken lang in het rood met 26 euro. Op een dag kwam mijn schoonvader binnen en vertelde tegen mijn zwager dat hij 26 euro in het rood stond en dat de bank hem dat gezegd had tijdens het geld opnemen in de bank. Mijn schoonvader schaamde zich en betaalde de 26 euro ( het betreft een zeer klein filiaal inmiddels is het er niet meer) Waarop mijn zwager naar het hoofdkantoor gegaan is en de situatie heeft uitgelegd en dat zulke privacy gevoelige informatie toch zeer zeker niet met 3e besproken mag worden. Waarop de filaalhouder met desbetreffende dame van ander filiaal belt, hoorn neerlegt en zegt: De vader van de dame heeft net een beenamputatie achter de rug en mevr is erg gestresst.. Daar mocht hij het mee doen, we zijn toen allemaal weggegaan bij de rabobank, als je zoiets accepteert omdat de vader van een employee zijn been geamputeerd krijgt waar ben je dan mee bezig!

Pluspunten
  • Helaas nooit geen sterkte kanten kunnen ontdekken, net als iedere andere bank, geld erop zetten en rekeningen betalen, alleen deze bank nam het niet zo nauw met privacy.
Minpunten
  • Roddelen met andere over rekeningstanden
  • Goedkeuring van hoogdkantoor voor het schenden van de privacy omdat mevr haar vader er niet goed aan was,.
Aan te bevelen

Nee, als je je privacy graag zo wilt houden dan zoek een andere bank.