1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Administratief geklungel. Als klant ben je de dupe

Gepubliceerd op 25 januari 2018 door Arjam.

Extra aflossen op hypotheek is een drama. Er worden administratief veel fouten gemaakt en afspraken niet nagekomen als je de klantenservice belt. Het grootste probleem is dat maandbedragen niet juist worden (her)berekend na een aflossing, waardoor je teveel betaald. Tot en met half 2016 gingen extra aflossingen goed, maar de laatste anderhalf jaar is het een groot drama. Wanneer je om uitleg vraagt, krijg je pas na weken een antwoord waar je niets mee kunt. De klachtenprocedure duurt ook 2-4 weken, waarmee je ook niet verder komt.

Kortom, een waardeloze hypotheekverstrekker! Als je een alternatief hebt, doe daar dan vooral zaken mee.

Aan te bevelen

Nee, Er worden administratieve fouten gemaakt, maar je zult eerst naar het Kifid moeten om je gelijk te gaan halen. Met de hypotrust servicedesk of klachten afdeling kom je nergens!