1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Onduidelijk en onbetrouwbaar

Gepubliceerd op 24 april 2014 door Bosma.

1) Op 12 april beloven jullie mij de week erop terug te bellen ivm meer informatie omtrent afwijzing creditcard aanvraag
2) Op 22 april bel ik jullie zelf maar weer aangezien er geen telefonisch contact was opgenomen
3) Vandaag eindelijk de heer Pinto aan de lijn gehad(waar ik overigens weer zelf achteraan moest)
4) Deze gaf aan dat het niet lag aan BKR, te laag inkomen, etc, maar dat er een negatief advies uit 'een systeem' was gekomen
5) Informatie over wat dan precies de reden was kon hij niet vertellen, nog wat de score criteria van het systeem waren
6) Zijn manager kreeg ik niet te spreken, nog kon niemand anders mij vertellen waarom precies de aanvraag niet was goedgekeurd
7) De enige optie die hij voordroeg was het schrijven van een brief aan de directie
8) Voor een creditcard van 2,5K....
9) Terwijl ik net een hypotheek bij jullie heb afgesloten...
10) Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeer tevreden over jullie internnetbankieren, app en overstapservice, maar op deze manier kan ik niet centraal mijn bankzaken regelen en moet ik dus een Mastercard Classic oid los aanvragen danwel een brief schrijven aan jullie directie..
11) Ik kies voor optie #1 en hoop dat dit geen voorbode is voor de kwaliteit van al jullie interne processen
12) Extra zaken als verzekeringen, beleggen en sparen ga ik dus ook niet via jullie doen

Pluspunten
  • Hypotheek rente
Minpunten
  • Duidelijkheid interne processen
  • Nakomen van beloftes
Aan te bevelen

Nee, Ze komen hun afspraken niet na en zijn niet oplossingsgericht