3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

transparantie: 'n lachertje !

Gepubliceerd op 7 augustus 2013 door Gert Maessen.

ik deel de negatieve ervaringen van de anderen. Na het hele traject doorlopen te hebben van rentevoorstel en adviesgesprek krijg ik een schriftelijke bevestiging van een rente die hoger ligt dan afgesproken. Maar weer gaan bellen: eerste reactie: meneer u heeft gelijk, we gaan dat corrigeren. Vervolgens een ingesproken mededeling dat alles is verrekend maar er verandert niets.
Opnieuw gebeld, je krijgt nooit 2x dezelfde persoon aan de lijn, toen een lulverhaal over opslagen die oorspronkelijk niet berekend zijn terwijl ze vorige week schriftelijk hebben medegedeeld de opslag te hebben verwijderd. Die zat er eerst dus wel op !! Vervolgens doorverbonden met de klachtenafdeling. De derde gast kon zich de onduidelijkheid voorstellen maar kan niks anders doen dan mij door te verwijzen naar de directie.

Terwijl de banken veel goodwill zijn kwijtgeraakt, beterschap en transparantie beloven, een winst bekend maken van 788 miljoen per kwartaal,is er niks veranderd. Klant nog steeds melkkoe, medewerkers incompetent en graaien in onze centen. Het wordt tijd dat in deze sector sterk wordt ingegrepen !! Maar ja, daarvoor is de politiek te laf.

Pluspunten
  • moet ik nog ontdekken
Minpunten
  • net zo slecht als andere banken
Aan te bevelen

Nee, maar wat moet je anders......