7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Prima klantenservice / klantcontact AFAB na offerte voor lening

Gepubliceerd op 9 januari 2010 door CRM freak.

Een voorbeeld van goede klantenservice bij AFAB. 03/01 offerte aanvraag gedaan en 04/01 contact gehad per telefoon hierover.

Na overleg gisteren 08/01 adviseur van AFAB uitgebreid gesproken en bekeken wat er echt mogelijk was, niets pushen over verzekeringen of andere meuk maar gewoon klantenservice zoals het hoort

Daardoor is gaat AFAB ook niet failliet denk ik, google eens op hun naam; kom je negatieve ervaringen tegen dan zie ook vaak AFAB daar reageren om te helpen (naja ze doen het voorkomen) iets wat je niet zag bij een gevallen DSB Bank.

Op diezelfde sites veel schreeuwers en soms een roep om AFAB failliet, alsof dat mensen helpt die in het verleden bij volle verstand voor een lening hebben getekend

Het aanbod van AFAB voor een lening neem ik trouwens voor lief, was vooral benieuwd naar hun klantcontact wat dus meer dan goed te noemen is.

Pluspunten
  • # snelle responstijden na aanvraag offerte lening
  • # goede klantenservice
  • # geduldige adviseur.
Minpunten
  • # zeer veel merken, als je wilt kan je zo bij 3 merken een aanvraag doen en toch telkens afab aan de lijn krijgen.
Aan te bevelen

Ja, en nee; want heb de lening zelf niet afgesloten, rest was meer dan prima dus.