6.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Slechte ervaring Monuta

Gepubliceerd op 4 november 2014 door Flyer.

Uitvaartverzorgster kwam bij eerste afspraak een uur te laat. Had wel gebeld, maar reden bleek te zijn dat ze nog kantoorwerk af moest maken. (Dat was dus belangrijker!!!) Tijdens gesprek werd de indruk gewekt dat ze alleen kwam om zaken te regelen. Een luisterend oor naar mijn "verdriet" was er nauwelijks bij. Telkens probeerde ze om het gesprek puur zakelijk te houden. Vervolgens probeerde ze me af te brengen van de door mij gekozen datum voor de uitvaart onder het mom dat ze zelf er dan niet zou zijn. Deze medewerkster kan beter een functie bij een bank of zo gaan vervullen. Totaal ongeschikt voor dit werk!
Paar dagen later weer afspraak om zaken definitief te regelen. Afspraken zouden schriftelijk worden bevestigd. Paar uur later een andere uitvaartmedewerkster op de stoep met de contracten.
Vervolgens dag voor de uitvaart neemt degene die de uitvaart zal verzorgen contact op. Moet zeggen deze persoon had een luisterend oor, ook voor mijn klachten. Kreeg toen te horen dat de rouwkaarten op de dag van de begrafenis zouden worden meegegeven. (Rouwkaarten zouden pas na begrafenis worden verstuurd). Mijn bevreemding hierover uitgesproken, omdat kaarten al 2 dagen op kantoor lagen. Uiteindelijk heeft men kaarten dezelfde avond nog bezorgd. Vervangende uitvaartbegeleider deed het overigens prima en met veel respect. Nazorg slaat nergens op. Nooit meer iets gehoord van Monuta. Ook niets over bedankkaartjes. Uiteindelijk deze maar via Internet besteld. Eindafrekening werd toegezonden in een open enveloppe.
Voor mij geen Monuta meer. Zoals meerder personen hier schreven is het eigenlijk alleen maar om het geld te doen. Het zakelijke voert de boventoon. Weinig medemenselijkheid ervaren.

Minpunten
  • Zakelijk en afstandelijk
  • Te commercieel.
Aan te bevelen

Nee, Zie zwakke punten