6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Nooit geclaimd en nu geen schade vergoeding

Gepubliceerd op 13 november 2013 door Armando.

Heel slechte ervaring. De reden hiervan is dat ik circa 15 jaar een doorlopende reis verzekering heb en nooit iets geclaimd heb. Recentelijk kwamen wij na 7 weken terug. Twee dagen voor terugkeer merkte ik dat mijn koffer (samsonite) een scheur verto0nde van 15 cm. Dit gelijmd, door het hotel, en afgeplakt om als bewijs mee te nemen.
Aangegeven en na 1 wee was de reactie: "u heeft geen factuur en u hebt het niet aangegeven bij de vliegmaatschappij".
Mijn vraag van "hoe moet je na circa 7 weken de vliegmaatschappij aansprakelijk stellen? M.i dien je dit gelijk te doen op de luchthaven op moment van aankomst"
De Europeesche was niet te vermurwen. Nu aangesloten bij Centraal Beheer Achmea en de premie, ja u raadt het al, van 266 per jaar naar 168 per jaar en wel voor dezelfde verzekering en niet gebonden aan een reisperiode van 60 of 90 dagen.

Pluspunten
  • Reactie per mail is altijd correct verlopen.
Minpunten
  • Heeft geen oor naar steekhoudende verklaringen en wijst steeds maar terug naar de kleine letters. Iets als coulance bestaat niet bij de Europeesche.
Aan te bevelen

Nee, omdat deze, gezien mijn ervaring, niet altijd juist handeld. ook zijn ze veel duurder en de vakantieperiode is aan een gelimiteerde aantal dagen gebonden. dat wordt vooraf nooit gezegd.