2.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Een paar maanden geleden begon iza met het versturen van

Gepubliceerd op 17 november 2012 door Rudolf.

Een paar maanden geleden begon Iza met het versturen van dreigbrieven. Dat vanwege het niet betaald hebben van één van van de voorbije maandpremies. Even nagekeken en geconstateerd dat de premie gewoon automatisch was afgeschreven. Opgebeld naar Iza, en de medewerker zou eea uitzoeken. Ook vroeg ik de beste man om de twee polissen die we hebben naar één terug te brengen. Zou hij verzorgen. Vervolgens hoor je meer dan maand niets meer van ze. Totdat er ineens een brief van een deurwaarder komt vanwege .... etc. Deurwaarder gebeld, en het verhaal nogmaals afgedraaid. Deurwaarder had 10-15 dagen nodig om 't uit te zoeken. Na 3 weken weer een agressieve brief van de deurwaarder. Mailtje gestuurd naar Iza en deurwaarder, met natuurlijk het betalingsafschrift. Inmiddels weer zo'n drie weken niets gehoord van Iza of de deurwaarder. Kortom Iza gaat onbeschoft om met haar klanten. Andere verzekeraars zijn, zo is mij inmiddels duidelijk, goedkoper. En slechter dan Iza kan niet. Switchen dus voor mij.