1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slecht, auto gehuurd en geen auto

Gepubliceerd op 4 maart 2016 door P. bremer.

Wij gingen een paar dagen naar Birmingham, Engeland.
Mooi geregeld dat er via Auto Europe een auto klaar zou staan.
Wij hadden een Hyundai I20 of iets vergelijkbaars, met de duurste verzekering want je weet nooit.....

Op het vliegveld aangekomen moesten we naar de blauwe bussen. Deze bussen reden al jaren niet meer???? Sta je dan.....
Al met al Easirent gebeld, want via hun zou de auto klaar staan. Kosten mobiele telefoon zijn echt heel hoog, na diverse malen eindelijk iemand aan de lijn en jawel we zouden opgehaald worden. Bij Easirent aangekomen stond er geen auto klaar en deze zouden wij ook niet mee krijgen ondanks de Voucher die wij hadden van Auto Europe....
Bellen naar Auto Europe op een 0049 nummer (jawel kosten vliegen de pan uit) En je raad het al wij kregen telkens hetzelfde menu en werden er na 5 min uitgegooid. Dan maar het nummer in Nederland bellen, zou zouden regelen dat wij ons geld terug krijgen en dat wij opnieuw een auto konden huren. Na 2x gebeld werd er telefonisch bevestigd dat het niet goed was gegaan en we zouden het geld terug krijgen....

Bij Easirent moesten we een auto huren met uiteraard verzekering en brandstof, koste 118 pond (en we hadden al 66.67 euro betaald!!!!!!)

Thuis gekomen Auto Europe gemaild en zij zeggen doodleuk dat wij ons geld niet terug krijgen. We voelen ons vreselijk in de mailing genomen en we worden slecht behandeld via de mail. Kortom kost de auto voor 4 dagen gewoon 230 euro!!!!!! OPLICHTERS!!!!!

Kortom GA NOOIT HUREN BIJ AUTO EUROPE, maar doe het gewoon via het vliegveld bij Herz of Avis. Dan wordt je zeker niet in de mailing genomen om het maar even netjes te verwoorden........

Pluspunten
  • NIKS, HEEL SLECHT BEDRIJF
Minpunten
  • HET HELE BEDRIJF
Aan te bevelen

Nee, Je betaal je eigen scheel