1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Zeer slechte ervaring.

Gepubliceerd op 12 augustus 2016 door Vos.

Toen na aankomst op de luchthaven de auto er niet bleek te zijn en mij voor enkele tientjes meer een andere auto werd aangeboden, ging ik hiermee akkoord. Onder het contract stond inderdaad een bedrag dat enkele tientjes hoger was dan het bedrag wat eerder met mij was afgesproken. Nadat mij verzekerd was dat ik niet dubbel zou betalen, heb ik het contract getekend.
Uiteindelijk is dus wel twee keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik heb contact gehad met Auto Europe omdat ik van mening ben dat sprake is van een misverstand. Zij geven aan dat ze niets kunnen doen, omdat ik heb getekend en dus beide bedragen zal moeten betalen. Een auto van 250 euro blijkt nu 535 te kosten. Wat een teleurstelling en wat een teleurstellende service.

Aan te bevelen

Nee, Service is buitengewoon slecht en onduidelijke kosten.