5.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Kies hotels.com als je problemen wil

Gepubliceerd op 20 februari 2016 door Bart.

We boekten in januari en februari 2016 18 nachten bij hotels.com. Boekingen die niet bevestigd werden ,onbeantwoorde emails, emails in het Frans terwijl onze taalvoorkeur duidelijk op Nederlands was ingesteld ( een zekere Marta van de helpdesk speelde het klaar ons in het Frans onjuiste info door te geven terwijl we haar schreven dat we alles in het Nederlands wensten).Het callcenter is even erg :contacteer dit vooral als je van het kastje naar de muur wil gestuurd worden en als je dingen wilt beloofd krijgen die toch niet uitgevoerd worden .
Besluit: als je toch een beroep wil doen op hotels.com (omwille van het reward systeem ) bereid je dan voor op problemen en op een onbestaande service.

Pluspunten
  • Het ruime aanbod
Minpunten
  • Slecht werkende website, erbarmelijke (onbestaande) service
Aan te bevelen

Nee, Dat het soms wat goedkoper is dan bij andere aanbieders weegt niet op tegen de boekingsproblemen en het totaal ontbreken van enige service.