7.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slecht, klantenservice weet niets

Gepubliceerd op 14 januari 2014 door roy.

Zojuist 19.22 minuten met Jorgen 20 minuten met de credtcardmaatschappij gebeld en en 26.47 minuten met Jasmien Siddiqe

Aardige mensen, maar heeeeel erg jammer dat ze helemaal niet weten hoe het bij jullie werkt...

Ik probeer al dagen een boeking te doen met welcome rewards punten; bij de betaling gaat het mis en krijg ik een melding "technische storing, ik moet met jullie bellen"

1) Jorgen aan de telefoon:"Nee meneer, u kunt per boeking maar 1 nacht inwisselen " ik gevraagd of dat ook in de voorwaarden van jullie staat; hij zegt ja, ik zeg waar ; hij zegt "ik heb het zojuist gelezen", maar hij kon me niet vertellen waar !!!!!

Ik vertel hem waar het staat dat je WEL meerdere nachten kan inwisselen..........

2) Ik vertel dat ik via de site niet kan boeken; hij zegt dat hij de boeking voor me zal doen. Alle gegevens heeft hij ingevuld en ja...hij krijgt dezelfde error.........."even overleggen met een collega zegt hij".......antwoord: "het ligt aan UW creditcard".......

Ik leg hem uit dat ik de afgelopen dagen meerdere hotels via jullie met dezelfde creditcard heb geboekt, maar hij blijft zeggen dat ik de creditcard maatschappij moet bellen............

3) Met de creditcardmaatschappij gebeld; volgens hun ligt het aan Hotels.com

4) Met Jasmien Siddiqe gebeld (Jorgen was bezig en zij zou me wel helpen....). Ik alles uitgelegd, blijkbaar geloofde ze me niet.....zij heeft de boeking proberen te doen.......ja...ze krijgt dezelfde error........"Meneer, het ligt aan UW creditkaart"

Ik leg nog uit dat ik per ongeluk voor hetzelfde hotel een boeking heb gedaan ZONDER Welcome-rewards korting en dat dat wel goed ging, dus dat het waarschijnlijk bij hotels.com fout gaat........"Nee meneer, het systeem werkt, het ligt echt aan UW CREDITKAART"................

5) Jasmien Siddiqe vroeg toen of ze het hotel zonder welcome-rewards korting mocht proberen.......(ze gelooft me dus weer niet) en dan zou ze de korting verrekenen........ik met mijn domme kop zeg ja.........zij voert alle gegevens in en JA...geboekt........."dat zei ik toch" zei ik toen.......

DUS HET LAG NIET AAN MIJN CREDITCARD !

Toen vertelde diezelfde Jasmien Siddiqe dat ze de korting NIET kon verrekenen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK moet een mailtje sturen aan welcomerewards@hotels.com met het verzoek (!) dit te regelen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stelletje !@#%&^*()

Echt slecht geholpen, ze weten niets en leggen de schuld bij de klant.

HOE GAAN WE DIT OPLOSSEN ??
IK WIL MIJN WELCOMEREWARDS_KORTING TERUG HEBBEN EN UITERAARD DE TELEFOONKOSTEN DIE IK VOOR NIETS HEB GEHAD OOK !

btw......ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hier antwoord op krijg. Ik ben echt boos

Pluspunten
  • makkelijk boeken (op de gewone manier zonder korting)
Minpunten
  • klantenservice weet niets