3.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Nare bijsmaak door chaotische en onbeleefde ervaring

Gepubliceerd op 19 juni 2011 door H. Jansen.

Wij wilden last minute op vakantie en waren op zoek naar een goede alternatief op lang parkeren op schiphol P3. Zodoende terecht gekomen op budgetparking schiphol. Achteraf zal ik niet zo snel weer met deze partij in zee gaan.

Pluspunten
  • kosteloos te annuleren tot 20 minuten voor vertrek
  • parkeerfaciliteiten redelijk makkelijk te vinden en ook vrij dichtbij schiphol zelf.
Minpunten
  • Op website staat "De gratis shuttlebus rijdt voor elke klant individueel". Dit is NIET het geval. Indien het hen uitkomt zit je met vreemden in de bus. Op zich moet dit geen probleem zijn ivm korte rit. Maar als de chauffeur vervolgens ruzie krijgt met andere klanten en jezelf zit te wachten in de bus is dat niet ok.
  • Dit is ons overkomen op de heenweg. De ons vreemde klanten die wij in ons busje kregen informeerden (terecht!) naar die 'individuele' rit. Hierop reageerde de chauffeur beetje geirriteerd. In hun kantoor zocht de chauffeur vervolgens bijval van zijn collega en zij scholden beiden de klant uit. De klant hoorde het niet omdat zijzelf nog in de bus zat. Ik voelde me daar zeer ongemakkelijk bij. Een proffesionele partij doet dat niet. Omdat zij onenigheid kregen moesten wijzelf uiteindelijk ons eigen koffers dragen.

    Als aanvulling hierop denk ik dat je het moet treffen per chauffeur. Op de terugweg werden we op tijd op gehaald door een vriendelijkere chauffeur.

    - parkeergarage was volgens mij wel beveiligd met cameras maar daar blijft het bij.
Aan te bevelen

Nee, personeel op de heenweg zeer klantonvriendelijk