6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
8

Onduidelijk bij aankomst parkeergarage hoe contact te maken

Gepubliceerd op 28 juli 2012 door Rinus en Ineke van Tilburg.

Wij hebben bij terugkomst op schiphol 45 minuten moeten wachten voordat wij opgehaald werden en niet zoals belooft binnen enkele minuten.
Wij hebben 4x gebeld, andere wachtenden 10x. Het probleem zat zich volgens de schauffeur dat zijn collegta had moeten komen, deze was telefonisch ineens niet meer te bereiken.

Pluspunten
  • Op de heenweg zijn wij heel snel van de parkeergarage naar Schiphol gebracht. Klantvriendelijke schauffeurs op heen en terugreis.
Minpunten
  • Telefonisch heel slecht bereikbaar het is een 0900 nummer waar je een keuzemenu kreeg, het 06 nummer was niet bereikbaar. Een hoge telefoonrekening en heel laat thuis.
Aan te bevelen

Nee, zeker niet