2.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Slechte service na fout boeking

Gepubliceerd op 24 november 2013 door Carla.

Bij ADE een leuk huis geboekt, waarvan ik dacht dat ook een hond mee mocht. Op de reservering die ik toegezonden kreeg, stond ook de hond erbij. Ik moest wel direct het hele bedrag storten (het was ongeveer 6 weken voor de vakantiedatum) dus dat heb ik onmiddellijk gedaan. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat er toch geen hond mee mocht. Omdat ik geen goed alternatief kon vinden, heb ik verzocht om het geld terug te storten. Dat zou zo spoedig mogelijk gebeuren, werd me toegezegd. Het is nu ruim 2┬Ż week verder en ik heb het geld, na herhaaldelijk mail van mij en toezeggingen van ADE nog niet!
Zeer onfatsoenlijk, vind ik.

Pluspunten
  • vriendelijke beantwoording van mails
Minpunten
  • Niet nakomen van afspraak