6.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Uitgeleefde huisjes en slechte nazorg

Gepubliceerd op 21 oktober 2012 door Bart.

In 2012 weekend heijderbos gedaan in appartement met bubbelbad bij de plaza,bubbelbad deed het af en toe wel en dan weer niet.s'nachts om 1uur wakker geschrokken want bubbelbad ging spontaan aan en door defect niet meer uit te krijgen.storings nr gebeld en half uur later door de stroom uit te zetten was het bad stil.met zaklamp je gezicht wassen en tanden poetsen want bad kon niet gemaakt worden en stroom badkamer was er af.diverse keren gemeld bij receptie dat wij niet optimaal genoten en we moesten email sturen bij thuiskomst,dit heeft werkelijk 4 maanden geduurt eer we eens antwoord kregen betreffende onze klacht.heb 5 mails moeten sturen en de laatste mail gedreigt et consumenten bond.kregen toen via de post 60 euro kortingsbonnen(wel binnen een jaar te besteden)BELACHELIJK SLECHTE KLACHTENBEHANDELING!!!!. afgelopen week toch maar weer midweek gedaan int heijderbos (omdat onze familie hier vlakbij woont) met onze kids.8 persoons huisje waar bij aankomst de riool lucht je tegemoed kwam,huisje laten schoonmaken en problee 10 minuten opgelost,1 laken pakket vol mmet vlekken en om geruild,stopcontacten los en een tv die slecht werkte.DIT WAS 2 KEER INT ZELDE PARK ELLENDE EN NIET OPTIMAAL GENIETEN DUS NOOOOIT MEER.

Pluspunten
  • De altijd vriendelijke en kind vriendelijke medewerkers.
Minpunten
  • Heel erg slechte klachtenbehandeling door de organisatie.tis gelukkig dat hun personeel super vriendelijk is,.
Aan te bevelen

Nee, het heijderbos niet