1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

ZEKER NIET BIJ BOEKEN

Gepubliceerd op 10 december 2014 door Slecht.

geboekt via skyscanner volledig juist ingevuld twee maal nagekeken doen we altijd en kregen confirmatie met de verkeerde achternaam tweemaal de achternaam van mijn echtgenoot dus mijn achternaam was foutief hebben hen dan opgebeld daarover waren heel onvriendelijk alles in het frans moeten uitleggen ze gingen het nakijken twee dagen niets gehoord hadden ondertss nog een mail naar hoofdkantoor gestuurd met copie van paspoort waar ze hebben op geantwoord dat ze het gaan nakijken. Vervolgens de volgende morgen tel gekregen van een 039 nr ook in het frans een nr uit italie dat we 70 euro moeten betalen maar 'moesten via tel onze creditcard nr plus veiligheidsnr van kaart die achteraan staat doorgeven dat ging niet anders wij waren daar niet gerust in hebben naar datzelfde nr proberen terug te bellen en was niet aangesloten wat ons nog meer verontruste hebben onze credit card laten blokeren nadien kregen we weer tel dat ze de naam niet konden veranderen dat we een nieuw ticket moesten kopen en dat ze de 70 euro gingen terug storten hebben dan rechtstreeks met jetairfly gebeld de firma waar we zouden mee vliegen en die heb en het a la minute kunnen aan passen we hebben daar dan ook nog eens 70 euro moeten betalen maar t was eindelijk in orde NOOIT MEER MET BRAVO FLY waren dan nog zo onvriendelijk aan de tel ni te doen een gewaarschuwd mens is er twee waard !!!!!!!!

Minpunten
  • Slecht onvriendelijk hopeloos Te veel
Aan te bevelen

Nee, Nooit meer af te raden Nee