4.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

zeer slechte service/bereikbaarheid en 45 ct per minuut bellen

Gepubliceerd op 8 maart 2013 door DeGroot.

het boeken gaat goed, maar als je daarna nog contact wil zijn ze niet thuis.
Verzoek tot annulering is per mail gedaan, niets op gehoord.
Vervolgens gebeld, 45 ct per minuut!, en hoewel ik op nr 1 stond in de wachtrij hebben ze ruim 5 min volgehouden dat de gem. wachttijd "1 minuut" zou zijn.
Tix levert geen service en heeft een extra verdienmodel voor klanten die telefonisch contact zoeken (en het lijkt er op dat ze zorgen dat ze per mail niet antwoorden dus je moet wel bellen)

Pluspunten
  • Website werkt naar behoren
Minpunten
  • Service na aankoop
  • Bereikbaarheid cq antwoordsnelheid per mail en telefonisch
  • Kosten van 45 cent per minuut met lange wachttijden
Aan te bevelen

Nee, als er een probleem is en je wilt ze bereiken, is dat zeer lastig en vooral kostbaar