4.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
9

Advies aanvraag inwinnen voor digitale televisie en internet

Gepubliceerd op 26 augustus 2010 door Annigje.

Ik kreeg via de telefoon een medewerker aan de lijn die mijn digitale televisie wilde verkopen. Ik vertelde dat ik een alles in 1 pakket wilde hebben.... Op basis van mijn postcode werd gezegd dat ik geen digitale televisie van KPN kon ontvangen.

Pluspunten
  • Men was klantvriendelijk. Ik werd weliswaar heel vriendelijk te woord gestaan. Alleen hun informatie klopte niet.
Minpunten
  • Het verkeerde advies is gegeven. Men zei dat er op mijn adres geen interactieve tv leverbaar was. Toen ben ik omdat mijn contract was afgelopen naar Online.nl overgestapt wat betreft mijn internet + bellen. Na twee weken word ik benaderd door KPN of ik wilde overstappen. Uitgelegd dat dat niet kon en wat blijkt: er is dus WEL interactieve tv op mijn adres leverbaar. Ik kon het contract niet meer terugdraaien aangezien de bedenkingstermijn was verstreken.
Aan te bevelen

Nee, ga vooral zelf op onderzoek uit bij het bedrijf waar je iets wil afnemen.