1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
12

Speedlinq lekker brutaal

Gepubliceerd op 20 november 2008 door elpedro.

Kreeg gisteren een mail binnen van Telfort,

Geachte mevrouw/meneer,

Wij hebben uw verhuisverzoek voor uw Telfort internet-aansluiting in goede orde ontvangen.

Indien u een nieuw abonnement heeft besteld, sturen wij u hierbij ter bevestiging uw contract, zoals door u is ingevuld.

Binnen enkele dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging per reguliere post met alle verdere relevante gegevens.

Mocht u deze aanvraag willen annuleren, dan kunt u dit binnen 7 werkdagen na dagtekening via onderstaand telefoonnummer aan ons kenbaar maken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice

T 0900-9596 (30 eurocent p/min)

Ze zijn wakker!!!!!!

Vervolgens nog een mail,

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw brief van 12 september 2008 met ticketnummer 1549857. Naar aanleiding van deze brief kan ik u als volgt informeren.

Allereerst onze excuses voor de late beantwoording van uw brief. Telfort streeft er naar om klantvragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Helaas heeft de beantwoording van uw brief langer op zich laten wachten dan u van ons mag verwachten.

Telfort heeft uw verhuisverzoek in goede orde mogen ontvangen. Telfort zal zo spoedig mogelijk uw verhuizing doorvoeren op onderstaand adres:

...........................

Voor de verhuizing zal er eenmalig €59,- verhuiskosten in rekening worden gebracht. Tevens moest er een modem besteld worden, hiervoor zult u het Basis bruikleen modem ontvangen. Voor dit Basis modem zal er eenmalig €14,95 verzendkosten in rekening worden gebracht. Vanaf heden zal het 4 tot 6 weken in beslag nemen om uw verhuizing te realiseren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Mandy

Ik had toch echt een opzegbrief gestuurd omdat ik het zat ben, heb al veel eerder dan 12 september geschreven, hier reageren ze dus op de derde brief notabene.
Die is in eens gevonden??????
Hebben ze nu echt een plaat voor hun kop???
En dan ook nog eens vermelden dat ik een nieuw modem moet hebben.
Bah bah bah ik ben ze echt zat!!!!!
Weer een mail terug gestuurd dat ik niet wens om met ze verder te gaan, ze hebben uiteraard wel weer geld geincasseerd van mijn rekening maar dat heb ik weer terug laten boeken.

word vervolgd..........

Pluspunten
  • Plaat voor hun kop