6.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
2

Canaal Digitaal voor mij niet meer!

Gepubliceerd op 29 augustus 2011 door Buddy.

Mijn algemen ervaring is dat ze slecht te bereiken zijn,zenders updaten en toen zenders weg,was net een nieuwe kop geplaatst, kosten gemaakt.
Monteur laten komen om te laten nakijken wat er aan de hand was(wederom kosten).
Verplicht een nieuw kastje bestellen, dit kon bij hun tegen gereduceerde prijs, maar wel weer twee jaar vast aan abbonnement.

Pluspunten
  • Ruim aanbod.Verder kan ik niet zo snel iets bedenken.
Minpunten
  • Slecht bereikbaar,duur tarief.
  • Zenders die stoppen en geen alternief of extra betalen(MGM, Hallmark).
  • Verplicht andere kop en ander kastje kopen anders geen tv en wel abbonnementskosten.
Aan te bevelen

Nee, want als mijn abbonnement stopt, ga ik een andere aanbieder zoeken