2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

nog geen eens abbonee en nu al problemen

Gepubliceerd op 4 november 2009 door freddy goosselink.

ik heb sinds september aangegeven dat ik graag van de kabel af wil en dat ik dan via online en canaldigitaal (cd)
wil bellen internetten en tv kijken.
nou dat online verhaal gaat prima, maar met cd is het al vanaf de eerste dag hommeles.
eerst heb ik aangegeven dat ik pas vanafeind oktober aangesloten wilde worden ivm. de opzeg termijn bij mijn kabelaar.
dezelfde week nog hebben ze van cd 3 keer geprobeert een montage afspraak te maken??????
zo begin oktober bel ik maar eens met cd om te kijken of ze al een afspraak kunnen plannen? nou dat zat er aan te komen er was nog voldoende plaats in de planning.
na 2 weken nog maar eens gebeld op een vrijdag namiddag, ik zou nog dezelfde avond gebeld worden?? maar ruimte genoeg in de planning??
bijna een week later weer gebeld, nu hebben we een afspraak kunnen maken voor 3 nov. dus 2 dagen nadat mijn kabel aansluiting weg zou zijn, ja het was erg druk he`???
op 2 nov. iets eerder weg van het werk zodat ik op tijd thuis zou zijn want ze komen tussen 12.15 en 17.00 uur
maar u raad het al om 16.55 uur geen monteur van cd!! ik weer gebeld (dat moet voor 17.00 uur anders is de planning weg)
ja dat is hoogst vervelend maar ik ga een nieuwe afspraak met u plannen voor 10 nov. dus anderhalve weel nadat de kabel weg was!( het was immers rustig in de planning)???
nu 4 nov. hoop ik dat ze er op 10 nov. echt zijn, anders kunnen ze stappen verwachten die voor hun erg onprettig zijn.!
freddy

Pluspunten
  • geen op dit moment
Minpunten
  • service, klant gerichtheid.
Aan te bevelen

Nee, wat zal de toekomst nog brengen????