2.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
7

Oplichterspraktijken CanalDigitaal

Gepubliceerd op 1 augustus 2012 door Rw.

Was blij dat ik eindelijk van ze verlost was. Vaak storingen waar dan niets aan gedaan werd. Je kon zelfs uren aan de telefoon zitten op een betaald nummer voordat ze er iets aan deden.
Administratief was het een zooitje bij ze. Rekeningen die niet verstuurd werden en zodra de betaling dan niet binnen was bij ze, dan sloten ze tv af en rekenden 16€ aansluitkosten.
Nu ik het op heb gezegd sturen ze meteen een incassobureau achter je aan voor een resterende rekening van 5€! Geen enkel contact aan vooraf gegaan dat er een resterend bedrag betaald moest worden. Terwijl ze alle gegevens van me hebben.
Ze zijn niet de duurste, maar op deze manier zorgen ze zelf wel voor extra inkomsten.
Ik zou iedereen afraden om met ze in zee te gaan.

Pluspunten
  • Goedkoop (is duurkoop) alles bij elkaar opgeteld kwam ik duurder uit dan bij betere providers.
Minpunten
  • Zoals u kunt lezen in mijn algemene ervaringen.
Aan te bevelen

Nee, beter paar euro meer betalen en bij een betrouwbare provider zitten.