6.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Gebruiksgemak:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Beoordeling KPN over product Interactieve Televisie

Gepubliceerd op 10 mei 2012 door Moppie1951.

Ik heb een minder goede review over KPN omdat ik vind dat de medewerkers van KPN langs elkaar heen werken. Iedereen bemoeit zich met jou en als je belt naar KPN dan weet niemand iets van je klacht, niets is zo irritant dan om elke keer je klacht te moeten vertellen. En als er wordt beloofd dat je terug wordt gebeld dan doen ze dat niet, of als je niet thuis bent, dan bellen ze niet nog een keer terug.
KPN zou er goed aan doen om voor elke klacht 1 medewerker aan te wijzen om de klacht van de klant verder af te handelen. En alles noteren in het dossier van de klant zodat als de medewerker er niet is dan weet een andere medewerker waar het over gaat.
De medewerkers van de klantenservice moeten een goede opleiding krijgen, want zij weten er niets van.

Pluspunten
  • De Internet en telefonie zijn de betrouwbare punten van KPN.
Minpunten
  • De klantenservice moet beter opgeleid worden zodat ze weten als de klant belt, waar de klacht over gaat.
Aan te bevelen

Ja, maar dan moet kpn het personeel beter opleiden.