1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

BEN doet niks aan zelf gecreeerde problemen

Gepubliceerd op 15 februari 2011 door Kcsv.

BEN is een waardeloze provider. Zomaar wordt je afgesloten. Ze hebben geen bewijs dat je ze de opdracht hebt gegeven tot afsluiten. Ze geven de schuld aan de computer. Je mag, na mondelinge toezeggingen via de klantenservice van BEN (dat ze het gaan uitzoeken en zsm. Oplossen), zelf weer naar de klantenservice bellen om te horen dat je hebt opgezegd en geen klant meer BENt. BEN haalt het bloed onder je nagels vandaan en ze lachen je daarna hard uit bij de klantenservice. Dit is BEN!!!!

Pluspunten
  • Je weet niet wanneer het fout kan gaan. Verrassingsfaktor. LEUK.
Minpunten
  • 35cnt p/gesprek, maar je wordt regelmatig gewoon opgehangen voordat je iemand aan de lijn hebt,
  • Klantenservice, klantvriendelijkheid, inlevingsvermogen, onderzoekvermogen,
  • Responstijd antwoorden, etc. Etc. Etc.
Aan te bevelen

Nee, denk niet dat het jou niet overkomt