6.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Aanbieding simkaart met 75 belminuten p/maand gratis voor 1 jaar

Gepubliceerd op 26 december 2010 door D'arcy MeB.

Ik heb een minder goede review over Rabo Mobiel, omdat de dienst die bestaat uit een gratis simkaart met 75 belminuten p/maand gedurende 1 jaar naar mijn mening misleidend is door de geringe informatie en belminuten die men ontvangt en de doorlopendheid van het contract na een jaar. Men zit sowieso over de 75 gratis belminuten per maand (zelfs bij minimaal gebruik), waardoor de verplichte automatische incasso maandelijks een bedrag van de rekening afschrijft, ook bij absoluut geen gebruik van de simkaart.

Pluspunten
  • De service wordt aangeboden aan klanten van de Rabobank, waardoor de vertrouwdheid die men daarmee heeft wordt meegenomen in de overwegingen voor het aanschaffen van Rabo Mobiel. Rabo Mobiel is vast sterker op andere punten en services die zij aanbieden, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Minpunten
  • Zelfs bij geen gebruik van de simkaart werd er na de contractperiode een maandelijks variĆ«rend bedrag afgeschreven, waarvan de berekening onbegrijpelijk was aan mij. Het annuleren van de service heeft daarna moeite en tijd gekost in verband met een annuleringsperiode van een maand en de slechte communicatie over de service en moeizame toegankelijkheid tot het bedrijf. Men wordt geacht het zelf maar uit te zoeken, wat voor erg veel ongemak zorgt.
Aan te bevelen

Nee, de betreffende service is een extra moeite gebleken waar je weinig tot niks aan hebt.