8.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Ervaring met Simyo en de klantenservice

Gepubliceerd op 26 februari 2012 door Liesje.

Ik heb momenteel 2 simyo-aansluitingen. Een ervan is prepaid waar ik weining gebruik van maak en een ervan is een sim-only abonnement. Overstappen van KPN naar Simyo ging erg makkelijk. De tarieven zijn zeer gunstig, want ik betaal de helft minder voor meer belminuten. Perfect dus!

Pluspunten
  • Aangezien ik mijn prepaid abonnement bijna niet gebruik krijg ik regelmatig een mail of zij me ergens mee kunnen helpen. Verder ging het overstappen naar de sim-only erg makkelijk. Ik heb mijn eigen nummer kunnen behouden en de prijzen zijn zeer gunstig.
Minpunten
  • Soms word ik wel een beetje moe als ik weer een mail krijg of ze me ergens mee kunnen helpen. Goed bedoeld natuurlijk, maar af en toe vermoeiend.
Aan te bevelen

Ja, aanbevolen aan vrienden, onlangs nog aan een goede vriend