7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
3

Goede service, behoorlijke prijzen

Gepubliceerd op 15 augustus 2011 door Vandenbergh.

Al geruime tijd klant bij Simyo, eerst prepaid, en nu sinds kort overgestapt op een abonnement, allebei sim-only. Heel makkelijk alles checken via de internetsite, zoals je facturen, je gevoerde gesprekken, of het veranderen van instellingen. Ruime keuze tussen verschillende abonnementen en mogelijkheden bij zowel sim-only abonnement en prepaid.

Pluspunten
  • Geen gedoe over toestellen die je moet kopen, ruime keuze uit soorten abo's en prepaid, altijd je oude nummer mee kunnen nemen, snelle service bij vragen via de site/e-mail: ze beantwoorden je vragen heel vlot. Indien je wil, zeggen zij ook je abo op bij je oude provider.
Minpunten
  • Na het overzetten van prepaid naar een abonnement merkte ik dat ik meer bel/sms-minuten nodig had dan gedacht. Bij het veranderen van 't abonnement naar één met meer bel/sms-minuten duurt het bijna twee maanden voor het nieuwe abonnement in werking treedt. In de tussentijd verdienen ze dan flink aan de minuten die je buiten je bundel belt/sms't. Als je dan bij dezelfde provider blijft, lijkt mij dat dat toch sneller moet kunnen?!
Aan te bevelen

Ja, makkelijk alles via internet bekijken, regelen en veranderen.