8.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
2

Mijn ervaring met de servie en producten van Simyo

Gepubliceerd op 20 augustus 2012 door M.D. Hofmna.

Ik ben nu bijna een jaar lid van Simyo en ik ben erg tevreden met het bedrijf. Het beste aan hun dienst is het feit dat je per maand op kan zeggen, dit vindt ik een heel goed aspect van hun product. Zoals Simyo zouden meer mobiele providers moeten volgen. Recent zag ik dat Simyo nog een positieve ontwikkeling met hun producten heeft gedaan namelijk het toevoegen van verschillende internet bundels. Mijn persoonlijke ervaring met Simyo is dat ze snel, professioneel en verzorgd werken. Mijn vrouw had tijdelijk niet genoeg saldo op haar rekening maar het was mogelijk om via een direct betaal optie toch de rekening te kunnen voldoen, dit verrasste mij positief en wat nog leuker is, Simyo heeft geen extra kosten hiervoor gerekend. Kortom een goede provider.

Pluspunten
  • Per maand opzegbaar
  • Ruime keuze in bel en Internetbundels
  • Zeer goede service bij betaal problemen.
    24 uur per dag online overzicht van de belbundel op te vragen
    Online opties aan/uit zetten, zoals buitenland telefoneren etc.
Minpunten
  • Buiten de belbundel duurder.
Aan te bevelen

Ja, goede service, goed product, een voorbeeld provider