9.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Perfecte afhandeling van nummerbehoud

Gepubliceerd op 8 januari 2013 door Jelmer.

Eerder stond ik onder contract bij KPN. Doordat de tarieven hier alleen maar duurder werden en ik eigenlijk niet veel verbruik, besloot ik over te stappen naar Simyo. Dit verliep erg snel, kon alles zelf invullen en bij vragen over het omzetten van mijn contract werd ik telefonisch goed geholpen. Mijn contract bij KPN is uiteindelijk door Simyo opgezegd en mijn nummer is overgezet, hier werd ik vooraf duidelijk per email over geïnformeerd.

Pluspunten
  • Snelle afhandeling van porteringen.
  • Handig online inzicht in verbruik en facturen.
Minpunten
  • Ik moest wel een tijd zoeken voor ik een telefoonnummer van de helpdesk kon vinden.
Aan te bevelen

Ja, Snelle afhandeling van nummerbehoud en opzegging contract. Duidelijke informatie over hoe en wat...