3.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Beschamend slechte klantenservice van Caiway

Gepubliceerd op 3 november 2013 door MarcK82.

Wij hebben ruim 6 weken lang geprobeerd via de klantenservice een probleem met onze internetverbinding op te lossen. Ik heb daarvoor meerdere malen contact gezocht met de klantenservice, zowel per mail als per telefoon. De problemen die ik heb ervaren zijn als volgt:

1. Zeer lange wachttijden, ongeacht het tijdstip. Ik heb meer dan 100 minuten in de wacht gestaan, en heb regelmatig na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan opgehangen.
2. De klantenservice lost problemen niet op, maar scheept je af met beloftes, die vervolgens consequent (althans bij ons al 6 weken lang) niet worden nagekomen. Modems die zouden zijn verstuurd, monteurs die zouden langskomen, ik zou worden teruggebeld, etc. etc. etc..
3. Er is absoluut geen coordinatie bij de klantenservice. Ondanks tientallen mails en telefoontjes toch elke keer weer mijn probleem moeten uitleggen.
4. Waardeloze klantvriendelijkheid. Als je niet in staat bent om je klanten te woord te staan, je beloftes na te komen, en de diensten te leveren waarvoor wordt betaald, dan verdien je in mijn ogen je klanten niet.

Wij hebben dan ook ons abonnement opgezegd, en zullen nooit weer terugkeren naar Caiway.

Pluspunten
  • Als er verbinding is, is de verbinding stabiel.
Minpunten
  • Klantenservice is zeer beroerd
  • Technische ondersteuning
  • Dienstverlening
Aan te bevelen

Nee, Caiway is een zeer klantonvriendelijk bedrijf.