1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
4

Caiway doet niet aan helpdesk en herinneringen

Gepubliceerd op 1 februari 2011 door Burble.

Vrijdagavond thuis van mijn werk en geen TV uit mijn digitale kastje.

Toen glasvezel kastje geinstalleerd dat ik nog had liggen. Toen moest ik een pincode invullen die ik nooit heb ontvangen.

Gebeld en naar de caiway winkel geweest op zaterdag. Maandag en dinsdag halve dag in de wacht gestaan. Ze zouden activerings code mailen. Helaas nooit ontvangen.

Caiway registreert niets (hebben geen helpdesk systeem met call nummers), bellen niet terug, mailen geen oplossing en als je belt sta je minimaal een half uur in de wacht, waarbij elke 2 sec hoort dat alle medewerkers in gesprek zijn en je z.s.m. Wordt geholpen. Als je optie 2 kiest administratie (info over fakturen) dan zijn er altijd 7 wachtenden voor je. Das toevallig.

Als je niet direct hun rekening betaalt, krijg je direct een aanmaning met aanmaningskosten. Herinneringen doet Caiway niet aan.

Pluspunten
  • Heb helaas geen sterke punten kunnen ontdekken.
Minpunten
  • Vrijdagavond thuis van mijn werk en geen TV uit mijn digitale kastje.
  • Toen glasvezel kastje geinstalleerd dat ik nog had liggen. Toen moest ik een pincode invullen die ik nooit heb ontvangen.

    Gebeld en naar de caiway winkel geweest op zaterdag. Maandag en dinsdag halve dag in de wacht gestaan. Ze zouden activerings code mailen. Helaas nooit ontvangen.

    Caiway registreert niets (hebben geen helpdesk systeem met call nummers), bellen niet terug, mailen geen oplossing en als je belt sta je minimaal een half uur in de wacht, waarbij elke 2 sec hoort dat alle medewerkers in gesprek zijn en je z.s.m. Wordt geholpen. Als je optie 2 kiest administratie (info over fakturen) dan zijn er altijd 7 wachtenden voor je. Das toevallig.

    Als je niet direct hun rekening betaalt, krijg je direct een aanmaning met aanmaningskosten. Herinneringen doet Caiway niet aan.
Aan te bevelen

Nee, voor geen goud