1.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Na meer dan 1 week pas een reactie. Dat is Caiway!

Gepubliceerd op 17 januari 2012 door Michel.

Twee jaar geleden hadden wij al (helaas) te maken met Caiway als internet provider.

En ik kan u mdedelen dat was geen plezierige tijd.

De verbinding viel telkens weg. Zeer hoge pingtijden. En als we dan sporadisch een keer daadwerkelijk internet hadden dan werd de beloofde snelheid (en waarvoor betaald) nooit gehaald.

In die tussentijd ook gewoon 4 dagen helemaal geen internet gehad door een storing.

Hoe Caiway dit oplost? Gewoonweg niet.

Uiteindelijk, na iedere 5 minuten een email te sturen vanaf mijn werk, werd het opgelost en of ik aub kon ophouden met emails te versturen. Dat is schijnbaar het enige dat werkt. Hun overspoelen met emails.

Uiteindelijk werd ik omgekocht met een maand gratis internet, als ik mijn ervaringen niet zou plaatsen. Nou mooi niet.

Gelukkig hebben wij vandaag de dag onze internetverbinding via glasvezel lopen en hebben wij dus geen last meer van dat vervelende Caiway-bedrijf.

Echter sinds 1 januari heeft Caiway CAI Albrandswaard overgenomen en levert sinds die dag ons televisie signaal.

Nou u kunt het wellicht wederom raden. Het is wederom ellende.

Even voor de goede orde; in de afgelopen 3 jaar bij CAI Albrandswaard hebben wij geen enkele storing gehad. Nu Caiway het heeft overgenomen, hebben wij de eerste storing, slechts 9 dagen na de overname, reeds achter de rug!

Op 10 januari bleek bij thuiskomst alle RTL-zenders uit de lucht te zijn. Hierover direct een email gestuurd naar de support afdeling van Caiway.

De volgende dag nog geen reactie gehad, dus nogmaals een email gestuurd. Uiteindelijk was het s'avonds (11 januari) opgelost. Dus bijna 24 uur zonder RTL-zenders gezeten.

Nu kreeg ik vandaag (17 januari) eindelijk een reactie terug. Dat de storing opgelost was.

Daarnaast geven ze nog wel even een tegenreactie op de door mij gestelde argument dat wij bij CAI Albrandswaard in de afgelopen 3 jaar geen enkele storing hadden ondervonden, namelijk en ik citeer:

"Concreet houdt dit in dat als Cai Albrandswaard nog uw aanbieder was geweest u exact dezelfde storing had ervaren."

Wat schiet men op met zo'n "bedrijf" en zulke antwoorden?!

Ik hoop van ganzer harte dat dit "bedrijf" binnen de korste keren failliet gaat of wordt overgenomen door een bedrijf wat haar klanten WEL serieus neemt.

Pluspunten
  • Misschien programmering en HD-zenders, als deze het überhaupt doen.
Minpunten
  • zeer slechte service (= geen)
  • trage reactie tijd support (1 week na dato reactie)
  • niks wordt direct opgelost
    - te duur voor wat er geboden wordt

    Ik hou mijn hart vast m.b.t. De toekomst.

    Misschien wordt het toch verstandiger om eens een schotel aan te schaffen tesamen met een abonnement van Canal Digital.

    Daar neemt men klanten wel nog serieus en niet bij de neus.
Aan te bevelen

Nee, caiway zou ik absoluut niet aanbevelen. zelfs al zou het de allerlaatste provider zijn op de wereld!