2.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Overname KBG door Caiway. Extra kosten. Slechte helpdesk

Gepubliceerd op 10 april 2012 door Bordeel.

Door de overname: Geen mogelijkheid de aankomende maanden om een combinatiepakket af te sluiten.
TV bij het oude bedrijf en internet bij het nieuwe bedrijf. Bij beide aansluitkosten vragen. Bij het oude bedrijf heb ik los een CAM module moeten kopen van 70 euro plus een kaartje. Bij het combinatiepakket dat ik dus niet kan afsluiten was alles gratis geweest. Bij het afsluiten van internet krijg je niet eens een router cadeau. Dit is bij elke maatschappij doodnormaal. Dus er komt weer 40 euro bovenop. Het keuzemenu aan de telefoon is erg misleidend. Kies 1 voor het aanvragen van het alles in 1 pakket. Kies 2 om andere diensten aan te vragen. Ik kies 2 om internet aan te vragen en je krijgt te horen dat je enkel het alles in 1 pakket kuntn aanvragen.
Ik kots van Caiway en ben echt zeer teleurgesteld dat ik geen mogelijkheid heb tot keuze van andere kabelmaatschappijen in mijn regio. Ik had graag gezien dat KPN deze bende had overgenomen. Caiway doet niks voor zijn klanten en ze hebben er letterlijk schijt aan. Dit zijn woorden van een helpdeskmedewerker.

Pluspunten
  • Caiway heeft geen sterkte punten. Dus waarom zou ik minimaal 30 karakters moeten typen start12.nl.
Minpunten
  • Slechte klantenservice
  • Idioot hoge prijzen(verborgen prijzen; zoals aanschaf router)
  • Geen concurrentie in gebieden(Enkel ADSL)
    - Caiway neemt KBG over, veel extra kosten.
    - Dubbele aansluitkosten rekenen
    - Letterlijk schijt hebben aan nieuwe klanten.
Aan te bevelen

Nee, zie bovenstaand