4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Verloop klacht signaal Caiway na 6 jaar

Gepubliceerd op 1 juli 2011 door Black Bart.

Uiteindelijk heb ik het geschil met Caiway voorgelegd aan de geschillen commissie. Vlak voor de datum van de zitting kwam Caiway met een schikkings voorstel. Dat heb ik geaccepteerd. Echter het bedrag waarvoor geschikt is, is nu een maand later nog niet op mijn rekening gestort. Het signaal heeft nog af en toe haperingen. En het bellen naar de helpdesk is nog steeds een lijdensweg.

De ervaring is dus dat Caiway wacht tot er een uitspraak wordt gevraagd aan de geschillen commissie of de civiele rechter, en dan schikt. Maar aan verbetering van kwaliteit wordt niet echt merkbaar gewerkt.

Pluspunten
  • Minimaal 1 sterk punt opgeven is verplicht. Hun arrogantie is top.
Minpunten
  • Helpdesk slecht bereikbaar.
  • Opvolging storingen worden direkt afgewimpeld op de abbonnee "het zal wel aan uw apparatuur liggen ".
Aan te bevelen

Nee, "tenzij je geen andere keuze hebt