4.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Weer geen internet

Gepubliceerd op 14 december 2009 door ttg@zevender.nl.

Steeds opnieuw uitvallen van internet verbinding.
Wederom de helpdesk na (héél) lang wachten aan de lijn, dezelfde testjes weer doen.
Wij hebben geen keuze want we wonen in het buitengebied en kunnen alleen snel internet krijgen via de kabel.
Maar als je wel die keuze hebt kies dan voor ADSL.
Heb je op zondag storing bij Caiway, dan kom je terecht bij een callcenter. Bel je vervolgens op maandagmorgen dan hoor je dat er nog 17 wachtende voor je zijn......

Pluspunten
  • Als het internet werkt is het wel snel.
Minpunten
  • Lange wachttijden bij telefonische helpdesk
  • Geen historie van klant bekend? Want men vraagt steeds hetzelfde.
  • Vaak uitval.
Aan te bevelen

Nee, Als je een keuze hebt ga dan voor ADSL.