7.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Prijsverhoging met ingang 1 oktober 2012

Gepubliceerd op 2 november 2012 door Zeelandnetgebruiker.

Bellen naar vast per 1-10 verdrievoudigd. Bellen Altijd, kan pas per 1 december worden omgezet. Dus nog dik hele maand na al een maand dus, duur bellen naar andere vaste nrs. Dat is met deze prijsverhoging veel te lang. Zeer frustrerend. Bovendien merk ik dat andere zeelandnetgebruikers niet goed op de hoogte zijn dat ze nu 0,09 p.min betalen van vast naar vast. Ik verwacht dan ook dat er na de nieuwe rekening (die duurder zal uitvallen) veel klachten of telefoontjes richting Zeelandnet zal gaan komen. Als zoveel er niet goed van op de hoogte zijn, dan is er in de informatieverstrekking toch iets niet goed gegaan.

Pluspunten
  • Normaal gesproken is de klantenservice vriendelijk en bekwaam, met zo nu en dan een uitzondering.Ook voor internetproblemen geldt dit.
  • Georganiseerde kerstmarkt/activiteiten is/zijn meestal erg leuk. Vooral voor kinderen.
Minpunten
  • Soms slechte internetverbinding of wegvallen. Gelukkig heb ik dit niet vaak, maar ken andere die dit zeker vaker hebben.
Aan te bevelen

Nee, op dit moment niet, met die telefoonverhoging