3.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
1

Zeer vaak valt internet uit

Gepubliceerd op 19 mei 2012 door P van Waarde.

Niet zo'n goede ervaring. Eigenlijk vanaf het begin komt het vaak voor dat we niet kunnen internetten. Na contact te hebben gehad met de helpdesk gaven ze me aan ik dit maar eens met een vast kabel moest proberen. Ik vertelde dat dat lastig was omdat het niet altijd op dezelfde tijd gebeurde maar steeds op een andere. Soms s'avonds en dan weer s'morgens. Maar wel heel vaak. Moest ik toch maar proberen. Ik dit geprobeerd en heb toen de storing niet ervaren. Dan moest ik maar contact opnemen met dlink de fabrikant van mijn router. Moesten die maar eens kijken. Zeelandnet is niet verantwoordelijk voor de door hun geleverde router. Van Dlink moest ik mijn router updaten. Lekker hoor als je niet handig bent met computers. Inmiddels is mijn router geupdate maar het probleem is nog steeds niet helemaal weg.

Pluspunten
  • De beste snelheid van Zeeland. Helaas hebben wij niet veel keus tussen andere providers.
Minpunten
  • Afschuiven van het probleem naar de fabrikant van de router en de klant zelf het probleem laten oplossen. Prijzen zijn veel hoger dan andere kabel providers met een hogere snelheid. Helaas niet mogelijk in Zeeland.
Aan te bevelen

Nee, nee maar helaas in zeeland niet veel keus. anders was ik al lang overgestapt!