4.3
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Afbestellen bij Ziggo; zeer slechte ervaring

Gepubliceerd op 24 oktober 2011 door Magroot.

Nadat mijn zoon een extra smartcard had besteld, bleek dat hij daar ook een adapter voor nodig had. Dat had men niet bij de bestelling aangegeven en aangezien hij daarvoor moet sparen was de prijs op dat moment te hoog. 10 Minuten later dus teruggebeld, annuleren was alleen mogelijk bij een andere afdeling.Die gebeld, weer 15 minuten in de wacht, weer doorverbonden en nee hoor, annuleren echt niet mogelijk. Ze konden wel een retour sticker vast sturen zodat we eea direct konden retourneren. Te belachelijk voor woorden, Ziggo maakt dus nu kosten voor het heen en weer sturen. Hoe is het mogelijk dat iets na 10 minuten niet meer te annuleren is.

Pluspunten
  • Geen idee, ze zullen wel sterke punten hebben, maar ik heb ze helaas nog niet kunnen ontdekken.
Minpunten
  • Klanten service, bestel procedure, compleetheid informatie tijdens bestellen.
Aan te bevelen

Nee, slechte service, niet flexibel