5.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
5

Als het werkt perfect, maar o als er een storing voordoet!!!

Gepubliceerd op 5 februari 2011 door Moedeloos.

Wij hebben bij Ziggo een alles in éém pakket extra.
Opzich zelf werkt alles goed, de modem moet wel eens rereset worden, of het Humax kastje even spanningsloos zetten om alles weer goed te laten werken.
Maar in december krijgen wij problemen met de telefoon. We hadden geen normale kiestoon meer maar een pulserende.
Ons alarmsysteem kon daarom ook geen verbinding maken met de alarmcentrale.
Wij hebben van allles geprobeerd om het euvel op te lossen.
Bij Ziggo helpdesk moet je keer op keer het probleem uitleggen.
De goedwillende personen begrijpen niets.
Het probleem werd tenslotte aan een andere afdeling gegeven en na 2 dagen was het probleem opgelost. Nog geen 3 weken daarna weer het zelfde probleem.
Wat doen die gasten met je instellingen??? Weer de helpdesk gebeld en gezegd dat het weer om het zelde probleem gaat de de speciale afdeling heeft opgelost.
Maar nee weer alle vragen en probeer dit en probeer dat.
Nee Ziggo het is bij jullie een "vinkje" ergens erbij of weghalen. Zij vertellen ons dat het problleem na 5 dagen verholpen zal zijn. Niet dus.
Inmiddels hebben wij begrepen dat we ook niet altijd telefonisch bereikbaar zijn.

Ziggo waarom zo moeilijk??? Service is ver te zoeken daar dient heelwat aangedaan te worden. Maar als klant ben je hulpeloos en moet maar afwachten.
Ook al kan een alarmmelding naar de meldkamer niet plaatst vinden hun een zorg. Je bent en blijft een nummer.

Pluspunten
  • Goed pakket snelle verbinding met internet.
Minpunten
  • Helpdesk, weet weinig dan alleen hun vaste riedel opzeggen.
  • Ben een nummer en zien wel wat we kunnen doen.
Aan te bevelen

Nee, als de services zo zwak is