6.7
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Beoordeling Ziggo over tv + internet + bellen

Gepubliceerd op 13 mei 2012 door Robke.

Mijn allereerste contact met Ziggo was niet best. Behoorlijk veel problemen in het begin. Dit was na de overstap. Fouten gemaakt door Ziggo. Dit werd eerst ontkend maar daarna, na eindelijk de juiste persoon te hebben gesproken, toch rechtgezet. "Ja, het is inderdaad onze fout." Meisje handelde het heel netjes af, wat ik van haar 4 collega's die ik daarvoor aan de telefoon had, niet kon zeggen. Daarna problemen met internet + bellen, dit viel iedere dag een paar keer uit. Gebeld en er zou een monteur komen. Monteur geweest, en die had het opgelost zei hij. Niet dus, want hij was net de deur uit en de boel viel alweer uit. Weer gebeld met Ziggo. Wij sturen geen monteur meer, want hij heeft het verholpen: nieuwe kabel. Hij was maar even binnen geweest en heeft alleen de stekkers uitgetrokken en ingestoken. Niks nieuwe kabel. Na een paar keer bellen kookte ik van woede en heb ik iemand anders erna laten kijken. Daarna nooit meer problemen gehad. Bleek een verkeerde kabel gemonteerd te zijn door de gratis monteur die bij het pakket hoorde. Gelukkig functioneert het hele pakket (tot nog toe) prima. Over de diensten van Ziggo geen klachten, alleen over de klantenservice en afhandelingen. Of je moet al de juiste persoon aan de lijn krijgen. Maar die zijn zeldzaam!

Pluspunten
  • Pakket tv + internet + bellen is (mits het eindelijk werkt) prima!
Minpunten
  • Slechte klantenservice. Als het probleem niet in het boekje staat, heb je pech. Gelukkig zitten er ook aardige personen die je toch proberen verder te helpen. Je moet ze alleen aan de lijn krijgen.
Aan te bevelen

Ja.